jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Hej, du är söt! Är du kåt???

Publicerad 2012-06-24 20:33:20 i Allmänt

Seriöst grabbar tror ni verkligen att den repliken fungerar???
Och på WF..
Var tvungen fråga den första grabben om det fungerade att säga så om han fick nå napp och han hade tydligen fått i säng en stackars brud som för -hej du är söt är du kåt.
Den andra idioten som klämde fram det körde jag med att nej men vet du jag är oskuld och tycker du går lite fort fram, det enda jag fick då var en fråga om hur gammal jag var och då jag svara fick jag svaret -Så gammal?? Vi måste träffas så du får kuken i dig och jag kan spruta i din mun om du är snäll... Ja men jaa det måste ju ha smält alla oskulder som vax... Jävla äckel..

Dåja ingen av grabbarna fick spela klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela