jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Brinn husdjävel brinn

Publicerad 2012-06-30 11:43:26 i Allmänt

Nu är jag så fruktat less det här djävla skit huset..
Är det inte det ena så är det de andra, Tobbe väckte mig med att berätta (läs vråla) att det läker vatten i köket från taket....
Suck!
Nåja det var ju bara att ringa runt till snickarna , rörkrökarn osv..
Tur i oturen var det BARA en koppling som hade börjat läka, men nu är det fixat..
Så nu ska jag bara söva barnet och ta en dusch...
Skulle behöva sova jag med men äh det får jag göra i graven...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela