jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Min yngsta dotter är inte som alla andra små barn..

Publicerad 2012-01-02 16:39:54 i Allmänt

.
Igår fick jag ett spel il..
Såjag ochTobbe satt uppe i Tovas soffa medans My sprang fram och tillbaka mellan sitt rum och Tovas, men efter ett race tyckte vi det var väldans tyst, så där tyst då man bara måste gå och kolla..
Och där satt hon uppkrupen på toastolen och ja ni ser ju på bilden hon hade smetat in sig i en halv tup Zinkkräm, After sun och lite hårvax... Varken duschcreme eller Tobbes Tuffatenga tvål bet på skiten såvi fick vackert torka bort fettet från henne...
Idag var hon igång igen...
Blev så där tyst igen så det var bara att springa upp men idag hade hon inte smetat ut något utan stoppat den stackars Mazarin i tvättmaskinen, tur tur tur vet hon inte HUR man startar den.. voi voi voi
.
Ingen som känner ett litet behov att låna ett stycke barn som är snabb som en vessla och påhittig värre än Emil i Lönneberga....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela