jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Klart det är synd om mig när jag fryser ;)

Publicerad 2012-01-05 21:12:42 i Allmänt

Vad annars?
Antar att en del av er som läser min blogg sitter och hoppas varje gång ni klickar på länken som leder hit att jag ska ha lagt ut nå riktigt smaskigt skvaller men va faan finns det verkligen nån som gör det?
Iof var det förra vintern eller vintern före 2 tjejer från pite som satt och smutskasta varandra från sina bloggar, måste nog erkänna att jag hade rätt kul åt det hela.. men annars? -Nej!
.
Oh det börjar bli nära nu..Börjar på schema till veckan, APT på måndag.
Måste bara komma ihåg att ringa RAWI under dagen omdomdär jäkla nycklarna somjag tycks förtränga hela tiden *suck* menjag håller mina tummar så domnästan blöder för att det ska gå att fixa men vi skulle ha haft 2 parkeringsplatser så man slipper kaoset med att flytta bilar hit och dit.. I-lands problem!
.
My har börjat tjorva så fruktat mkt på kvällarna, tidigare har det bara varit tjofsa dit en vällingflarra en puss och sen i go´natt, Nu mera springer min lilla böna upp och ner ibland i timmar..
Vissa kvällar är man mer än frustrerad över tjorvet..
.
Vikt nedgången..
Jadå vågen tickar med stadig takt nedåt, har krympt 4storlekar i byxor och tröjor vette faan jag har fått börja sno Tobbes t-shirts och han är inte spec grov..
.
Nej nu måste jag gå upp m lillan igen får skriva mer annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela