jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Kaffe hemma eller......

Publicerad 2012-02-16 12:24:23 i Allmänt

Ah, jag blir helt slut i planeten av alla dessa jobbiga beslut så.. Spec när jag måste fatta dom på kaffetom mage ;) Koka kaffe hemma eller ta bilen och jaga mig en kopp hos nån annan.. fattar ni hur fruktat jobbig dessa livsavgörande beslut är?? Ha ha
.
Nog för att klockan är väl runt 12 nu och jag springer fortfarnade omkring i Tobbes morgonrock och håret ser ut som om jag har haft en väldigt hård natt, lika så sminket sitter kvar som nå klet runt ögonen påminner nog mer om en panda med en bad hair day än en party sessa ;)
.
Ibl tror jag karma verkligen biter mig i röven rejält, har varit ledig nu i 2 dagar och tror ni att lilltrollet som annars kan grisa på mot nio tiden på morgonen ens har tänkt tanken på att göra det nu? Nej sk-klart inte.. igår vaknade hon halv 8 och idag halv 7!! Det är såna gånger man verkligen vill kyssa densom har fixat SVT Play, den sidan gav mig 1½timmes x-tra sömn i morse.. tack tack tack..
.
Men nu passar vacker barnen på att grisa på soffan när jag är kaffe pigg och inte alls kan slappna av så pass att jag kan vila en stund med henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela