jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jag är ibl inte så vass ;)

Publicerad 2012-02-28 15:30:57 i Allmänt

Ska inte klaga på snöröjjarna här i pite dom gör ett bra jobb, sena kvällar tidiga mornar men jag blir ändå inte nå lycklig när jag kommer hem från jobbet och inser att jag kan faan inte köra in på uppfarten för snövallen är på tok för hög och eg skulle jag som vilken annan människa ha mig ut nu och skotta bort skiten men jag lämnade My´s overall på dagis och tog bara barnet och jackan och åkte hem.. Undra vad jag eg tänkte med där? -Tja det var ju varmt och skönt solen sken så hon lär ju inte frysa.. men jag tänkte aldrig så¨långt att jag kanske ville vara ute en stund efter jobbet med henne??? Ibl är jag inte den vassaste kniven i lådan.. inte ens nästan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela