jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Ja men nog var det väl själve faaan..

Publicerad 2012-02-20 20:46:24 i Allmänt

Jag har inte sett Melodifestivalen på säkert 3år, av många andl men främst så har min sambo ratat det helt. Men i Lördags satte jag mig tjurigt i soffan m godisskålen i knät och skulle nu jävlar se Melodifestivalen.. Fattar ni min besikelse'!! Vilka skit låtar å Ranelid?! vad faan var det där? Tror bestämt att dom har varit på studiebesök ien mellanstadie klass och låtit alla små tjejer skriva texten åt dom, för det var så där enformig och trälig.. *urk*
Nej tror jag kommer att undvika Mellot helt på eget intiativ i fortsättningen för shit man kan ju bli hörsel/hjärn- skadad av att utsätta sig för nått så där hemskt igen..
Nej i fortsättningen blir det rötjut och spotify för mig då får jag iaf lyssna på musik som inte gör ont att lyssna på....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela