jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fredag..

Publicerad 2012-02-17 15:40:55 i Allmänt

Satan i gatan vad sjukt trött jag har varit nu dom senaste dagarna och huvudvärken från H-vetet är och hälsar på inte direkt sånt där främande man bjuder på kaffe åt.. URK!
.
Har varit i väg i dag på hemstället och gjort mina fredags timmar, fick höra av en av killarna som bort där att jag var sjukt snygg för att vara 50!!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta..
.
.
I dag ska jag göra nått så jävla inspererande som hemmagjord Pizza till middag men Tomat & Rodlökssallad.. Nåja jag får äta lite fyllning  och sallad,blir nog bra.
Eg var jag sjukt sugen på sushi mmm får ta det nästa helg då jag är ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela