jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Duktig??

Publicerad 2012-02-17 16:02:01 i Allmänt

Fick en komentar på FB för ett tag sen som tackade mig för att jag inte bara tog åt mig komplimangerna och tackade utan sa som det var att - Nej jag har inte varit spec duktig det är OP som har gjort sitt.. tänkte eg inte så mkt på det efter det men har suttit och snokat runt på en sida tror den heter Gp opade sverige eller nått liknande men där suger dom verkligen åt sig som svampar att DOM har varit såå duktiga som har tappat 30kg, jao det har iof jag med gjort men inte har jag slitit många timmar på gym för det.. Säg ist faan vad kul för dig måste ju kännas hur skönt som helst att orka/kunna röra sig utan att halv dö! vilket mer är sanningen än att fan vad duktig DU är osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela