jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Spruta

Publicerad 2012-12-07 09:35:21 i

Tova ringde helt hysterisk över att det var NU hon skulle ta sprutan 8.45 så mina planer om att ta det lugnt å duscha dricka kaffe i lugn å ro gick ju i stöpet.. Men när jag kommer till skolsköterskan m andan i halsen och kaffekoppen i högstahugg och förväntar mig att Tova ska sitta där och vänta på mig men nej... Kl 10!! Hade 5b tid inte 9.15 som Tova sa..

Så nu sitter jag i korridoren m mitt kaffe och väntar på trollet som var sååå stressad.. Mutter mutter

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela