jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Saffran

Publicerad 2012-12-11 11:58:17 i

Det måste vara en av dom få saker jag hatar m julen..
Att alla ska bjuda på saffrans-bullar,kakor,choklad å ta mig faan allt dom kan knöla ner denna otäcka smak i..
Tycker verkligen inte om smaken.. Hurv!


Annars då?
Tja det börjar se ljusare ut skulle vara helt klart bättre om fk släppte på mina pengar så jag får köpa en å annan julklapp åt mina nära å kära..

Men just nu sitter dom å ruvar på dom som en fet höna och bevakar dom m näbbar och klor..
Har försökt m taktiken - ringer jag tillräckligt många gånger kanske dom stressar på lite men nej det fungerar inte så.. Mkt mkt surt!!

Nånä nu ska jag sluta sura och dricka lite mer kaffe och njuta lite av den fina men ack så kalla dag vi ändå verkar få idag :)

Hipps vipps
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela