jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Pulledpork

Publicerad 2012-12-01 20:37:35 i

Vi missade första avsnittet av julkalendern!!
Usch och fy på oss!!

Idag har jag gjort en pulledpork får se om det blev gott, hoppas på det iaf..
Hittade många recept så jag tog ett mitt i mellan :)

1 finhackad lök
1 stoor solovitlök riven
0,5dl olja
0,5dl babyray
0,5dl ketchup
1msk organo
2msk spiskummin
2msk rödvinsvinäger
2msk socker
Salt & peppar

1kg benfri karré

Lät den gå ca 8timmar i ugnen på 125grader
Öste den några gånger och vände den efter halva tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela