jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Kräksjuka!!

Publicerad 2012-12-06 09:54:44 i

Vaknade i natt av att My kräktes på mitt täcke.. Tack tack!
Sen har resterande natt gått åt till att hinna fram till My m hinken för å rädda resterande delar av sängen..


Nu ligger hon nerbäddad på soffan och är lite upprörd att hon inte får äta som hon vill utan hon har fått ett glasvatten och ett glas blåbärssoppa som hon får smutta på..

Men jag hoppas hon gjorde bort det värsta i natt så hon är på benen till helgen.. Man blir så fruktat isolerad när det härjar kräksjuka i huset.. Tur jag har handsprit hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela