jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jag älskar verkligen försäkringskassan!!

Publicerad 2012-12-13 14:55:21 i

Jaa jag förstår oxå att dom är hårt belastade osv men jag håller på att gå under..

Julklapparna, julmat, räkningar för inte tala om allt annat som behöver inhandlas..

Verkar inte bättre än att jag får lifta på morgnarna till veckan för att ta mig till dagis/skola m barnen..

Har verkligen arbetat hårt m min teori om att om jag ringer dit tillräckligt ofta så kastar dom tillslut pengarna efter mig men nej det fungerar tyvärr inte alls på det sättet...

Och om det inte vore nog så tappade jag en flisa av min tand idag oxå.. Så det är vasst och jävligt....

Btw det är ju lucia idag.. Mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela