jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Vad är ok?

Publicerad 2011-10-18 11:40:51 i Allmänt

För nåra år sedan när Lunarstorm fortfarande var nått alla anv snavade jag in på en random tjejs db där hon beskrev lite lätt om sitt liv m sitt lilla barn (kommer inte ihåg om det var tjej eller kille) men efter det spårade det gravft utför, hon berättade i detalj om hennes och hennes killes hårdasexliv m analsex såhårt att hennes vänner! fick komma dit hon nu var m tamponger som hon skulle ha i rompan för att hon blödde nu pg att det hade gått så hårt till.. hmm
Tja hade jag hittat det här inlägget i samband m nån porr/sex/vuxen sida hade man väl eg inte hölt ögonbrynen men Lunar?!? där var/är det mestadels barn som snurrar runt...
.
Där tycker jag väl min gräns är nådd, alla har väl sex mer eller mindre men jag skulle nog aldrig skrivitut detaljerna så där....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela