jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Saker som får mig att le...

Publicerad 2011-10-17 09:46:07 i Allmänt

Tycker det är rätt komiskt när personer som ska göra en GP OP men in har gjort en tyck sig veta men än alla dom som bevisligen redan har gjort en...
Men om dom vill vara så får dom väl vara så, jag mår iaf bra och jag har haft alla läkares tillstånd att hoppa över flytande och gå in på mjukmat rättfort, för "sömmarna" som du skrev om läker betydligt fortare än vad du verkar tro, huvudsakliga orsaken till flytande är för att du ska lära om dig från din gamla vanliga kost...
.
Jag total vägrar ju light produkter till ex det är satan inte nyttigt att trycka i sig sån skit, så jag äter VANLIGT fett men iof man får inte i sig så fasligt mkt, och både kilon och cm rasar.
Jeansen som satt taight för 1½ vecka sen hasar ner nu..
.
Nej nu har jag inte tid att sitta här ska hoppa i duschen innan det är dax att åka i väg på jobb :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela