jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

YEY....

Publicerad 2011-05-27 21:44:11 i Allmänt

Sitter och myser i soffan med ett imigt kallt glas vin..
.
Idag har jaf ringt runt som en tok fixat vikarie kaoser osv men även ett riktigt viktigt samtal som gav goda nyheter! Så till hösten smäller det med väldigt blandade känslor men mesta dels är det bara lyckokänslor :))
.
Mamma hon blev genast nesvös men det är väl mamma genen som slog in antar jag ;)
.
SLog mig idag att det bara är 2veckor kvar av det här skolåret!
Lillstumpan min går ut 3:an, lillebror 9:an.. blir nog en hel dag i kyrkan.. (ett litet tyst ironiskt yey)
Men vafaan jag står mer än gärna ut i hyckleri huset för mina barn och syskon.. jag har ju mobilen å pilla i när den där vit/svart klädda nissen ska prata.. han/hons ord intresserar mig inte spec mkt alls...
.
Idag bjuder jag på en gammal bild på Neo..
Mammas lillhjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela