jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Tjoho..

Publicerad 2011-05-03 12:43:13 i Allmänt

?
Vars har min sommar värme tagit vägen?
Förra veckan sprang vi omkring ute i tröja och rensade i trädgården, nu har vi nästan krypit tillbaka i vinterjackorna..
.
Nästa renoverings objekt!
Idag ska jag fixa i Neo och My´s rum, har målat My´s säng igår och idag har vi fixat en skiva så nu är det bara att kasta i madrassen och bäda så kan hon sova i storatjejensängen :)
Kommer bli intr i kväll när det är dax för nanna kudden om damen i fråga kommer snällt stanna i sin säng eller om vi får jaga henne runt hela över våningen halva natten ;)
.
Besiktning
I em ska vi besikta om den gröna faran förhoppningsvis släcker dom bara våra 2:or och ger oss inga nya..
Men det ska nog gå bra, allt är bytt och fixat efter krocken.
Är fortfarande glad att det inte var jag som krockade, fast det inte hade varit mitt fel hade jag nog fått äta upp det tills dödagar..
Varför är det så eg?
Krockar killar fan tom total kvaddar bilen så är det inget men jag som backade för långt och fick be grannen hjälpa mig lite för bakdäcken stod bara å spann i diket ( satt inte så hårt en liten putt sen kunde jag åka) har fått höra det i nu snart 2½år!!
Det är inte rättvist!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela