jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Smink insp..

Publicerad 2011-05-04 18:34:28 i Allmänt

Åh jag blir så insperarad utav alla sminkbloggar, alla färger...
Så då bestämmer jag mig för NU JÄVLAR SKA DET KLADDAS, så jag släpar fram allting plockar ögonbrynen lr ja försöker för My är i sminklådan, ska dela spegel m mig eller såriver hon ut nå i köket så jag måste lämna allt, går tillbaka plockar vidare.. 35min senare är bryna formade men dåhar jag tappat all insperation!
Blänger mig surt i spegeln muttrar sätter upp håret i en svans stryker på lypsyl och går ut och röker.. försöker i morgon igen ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela