jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Så där ja...

Publicerad 2011-05-03 18:29:23 i Allmänt

Lillan hämtad, madrassen från mormor och vi hann även med en kaffe hos Micke innan det var dax att åka hem och fixa middag :)
Tobbe har även varit och gjort ombesiktning på bilen som gled igenom utan anmärkningar *YEY*
.
Så nu börjar vi med nästa projekt här hemma ska göra om min brudkista till en leksakslåda, ska bara fixa så att inte locket går att fälla ner så inget litet klåfingrit barn får locket i skallen, sen ska det ev målas vit.. Tror det blir riktigt fint bara jag släpper datorn och går och hjälper Tobbe men jag fryser och datorn var ganska varm och trevlig att ha i knät :)
.
Hujja jag bävar för läggning av lillan i kväll, vi kommer få springa som tättingar där uppe.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela