jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Piercing töjning

Publicerad 2011-05-02 20:17:15 i Allmänt

Fatta vad jag tycker detta är snyggt!
.
.
Men som i allt annat finns det alltid puckon som ska överdriva allt....
.
.
Det kan bara inte finnas nån som tycker det här är snyggt..
Hämtade ut mitt blandade töj paket idag så nu sitter jag med min efterlängtade plutt i örat *S*
I höger öra fick jag inte i nånting alls så där har jag fått börja på 0 men vänster är "mjukare" om man nu kan formulera sig så så där var jag uppe i 4mm, tills i lördags..
Ant har jag töjt för fort för jag vaknade av att örat dunkade och när jag tittade i spegeln hade hela snibben svällt upp till en körsbärs tomat *S*
Så det vara bara till och peta ut töjen, tvätta upp hålet och trycka i en läkstav *surt* så nu sitter jag med ett plutte hål och en läkring..
Men men jag kanske lär mig nå efter resan, att inte ha så bråtom *S*
Skynda långsamt!
Men skam den som ger sig, jag ska oxå ha såna där fina bling bling tunlar..
.
.
Mamma du borde eg vara nöjd nu, jag vill äntligen ha smycken ;)
Nej nu ska jag slå på nån serie på burken och börja skrubba upp lillans säng och sen måla den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela