jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Ögon godis..

Publicerad 2011-05-03 21:15:34 i Allmänt

.
.
Finns helt klart värre saker än dessa att vil ögonen på efter en hel dag m städ,disk osv osv..
Min bror frågade mig för nån vecka sen om jag viste vad dom hette å självklart vet jag det!
Lr ja nej jag döpte om dom till nått hett och sliskigt ha ha, dom här männen är stöpta och formade för å göra oss kvinnor lyckliga ;)
Ha ha kom just på, tänk om dom inte är helt skapta till å göra oss kvinnor lyckliga?
Vad besviken jag skulle bli om man har en av dom här som sitt frikort och man hamnar i den situationen (inte för att det någonsin kommer att hända men det var ju en annan 5:a) och så är DEN "söt" mohaha vad besviken jag hade blivit ;)
Nej nu spårar jag ut lite men det får ni på köpet ;)
.
Nu ska jag släppa datorn krpa upp lite längre i soffan med mitt kaffe och titta några timmar på dessa män innan det är dax att krama kudden :)
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela