jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Morsdag <3

Publicerad 2011-05-29 14:36:33 i Allmänt

Idag är en sån här dag då vi ska mysa m våra mammor!
Ge dom kaffe på sängen om man fortfarande bor under samma tak, vi som gått å blivit lite äldre vi släntar in på en kaffe med en blomma eller nå annat lämpligt som förgyller mammans dag, jag köpte chokladpraliner ett år åt mamma och hade helt glömt att hon förtusan inte gillar mörkchoklad.. nåja tanken som räknas?
En sån här var jag och inhandlade på barnenshus igår, dom hade nå spec erbjudande på backen i helgen så ist för 500:- som den i vanliga fall ligger på krängde dom iväg dom för 199:- så det var inte ens nå att fundera på.. :)
Neo och My har skita roligt ute i hallen <3
.
Nej nu ska det drickas lite mer kaffe sen röjja kåken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela