jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Lördag lördag jaaaa LÖRDAG!!

Publicerad 2011-05-21 18:14:49 i Allmänt

Det blåser och...
Regnar, hur kul på en skala är det då?
Vi som ska grilla och mysa hela kvällen, verkar bli till å trycka inne i värmen..
Uh..
Jag släpade med mig alla barnen på stan idag en _LÖRDAG_ trode jag skulle få krupp!
Ungaran surrar, springer åt olika håll det är kråktjockt på stan m folk och som pricken över iet så har jag sån värk att ögonen nästan tåras.. Livet leker!
.
Nej nu ska jag dö på soffan en liten stund sen på börja middagen å ta englas vitt eller rött har inte bestämt mig kanske rent av blir en cider eller jaaa varför inte en Kapten och Cola?
.
Pöss på er hoppas ni får en lika mysig lördag som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela