jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Lite om mycket..

Publicerad 2011-05-17 21:22:13 i Allmänt

Uh förkyld igen..blä!
.
Igår passade jag på att laga till lite mat så man slipper börja kakka ihop nån form utav middag medans ungarna försöker på alla de olika sätt ha ihjäl varandra pg att deras blodsocker är lågt..
.
Gjorde kyckling, currygryta och pasta gratäng..
Helt perfekt bara värma och fixa nån form av kolhydrat till.
.
Var och dumpade av vagnen idag till kusin med sambo, inte för att det väntas smått där men för eller senare kanske det "ploppar" ut en bäbbe eller två ;)
.
Just nu sitter jag upp krupen i hörnet i soffan med två filtar håller jävlat på att frysa bort, jag som alltid brukar vara så varm utav mig.. Åldern??
.
Idag tjorvade vik ansk som faan m mig hann precis lämna tiderna på dagis och sätta mig i bilen igen när dom ringer å säger nej men du ska jobba dag ist, så det var bara till å ringa runt hela Björklunda för å ändra tiderna igen, tror fröknarna måste tycka jag är en tjorvkärring!
.
Nej nu ska jag sparka Tobbe från soffan så jag får mig en kopp kaffe jag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela