jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Irritation...

Publicerad 2011-05-24 18:44:30 i Allmänt

Det är faktiskt rätt mycket sista dagarna som irriterar mig men egentligen så är det små saker, sånt där som egentligen ingen normalt ens läggermärket till...
Om det har och göra med värk,mens,barn,karlar det vet jag inte går bara omkring med en gnagande känsla av irritation hela tiden!
.
Det är som en sms disk jag hade tidigare idag, inget jag blaev upprörd över och inga hårda ord sades, alla har vi rätt till att tycka olika.
Men likförbannat har jag den där känslan hängandes på min axel (irriterande)
(Och om du läser det här, nej jag är inte sur eller nå bara har en knepig dag..)
.
Igår låg Tobbe hela dagen i feber, idag har har han och Conny härjat runt hela pite med skräp,hämtat saker och så vidare.. men jag börjar bli så less på att alltid vara det som självklart ska hand om barnen, jag älskar dom och är gärna med dom men varfr ska det alltid vara en självklarhelt att mamman har huvudansvaret?
.
Det känns nästan som om man måste tigga till sig lite egentid medans männen får det per atomatik!
.
Nej om jag skulle ta och förbereda My för sängen, Jag börjar 7 och Tobbe vid 9 så det blir han som lämnar i morgon,ska bli skönt att slippa stressa och jaga upp barnen så tidigt som 6.10..
.
Ha en bra kväll ni med :)
.
(Btw jag har fastnat hos en tjej som är helt otrolig på att sminka, hon är ingen fagis med färgerna och jag tycker det är så snyggt ,men fuck jag är lite feg.. Till en fast ja, men till vardags.. nja.. Men titta in ni med..)
http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela