jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Innan jag glömmer bort det!

Publicerad 2011-05-12 23:22:52 i Allmänt

Pratade med en kompis i telefon och vi kom in på hennes nya kärlek, sånt är ju lätt hänt att man glider in på ;)
Nåja tillbaka till verkligheten, när det iaf hade börjat krypa fram känslor mellan dessa hade S kläckt ur sig..
-Men.. Du är ju en tjej! ( typ att nej faan det här går ju inte)
medans tjejen lugnt hade svarat..
-Nej jag är gubbelight..
Haha det var det sötaste jag har hört på länge!
Men du vännen så länge du är lyckligt spelar det ingen roll om din kärlek är tjej,kille,light eller 100,gul,grön,lila osv..
Gå på magkänslan och det var längesen jag hörde dig så där lycklig så lighten är nog rätt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela