jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Idag har jag varit en _BRA_ mamma!

Publicerad 2011-05-12 22:56:09 i Allmänt

Efter ha jobbat ett mys pass på dagcenter så hade jag energi kvar när jag hämtade barnen på dagis.
Så det blev en lagad middag idag och hemmet fick städning,sen när Tobbe kom sig hem (faktiskt i vanlig tid 18.45-19.00) så smet jag först till mamma och lämnade av reserv stolarna så hon ska kunna hämta barnen i morgon, sen rullade jag på en kaffe hos Åza.. det är sällan jag smiter i väg själv, iaf kvälls tid.
.
Nu sitter jag här m datorn i knät, sneglar lite lätt på nån filmTobbe har slagit på vet inte om jag tycker den är bra eller inte har bara sneglat som sagt :)
Ska strax hevva mig ut på en kvälls rök sen krypa ner i sängen och glotta lite Prison break..
.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela