jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Gratis liten tös..

Publicerad 2011-05-18 16:27:11 i Allmänt

Den här tiden på dygnet är My ingen rolig tjej..
Dels är hon skit tröt efter en hel dag på dagis och sen är väl inte blodsockret på tog fast dom har ätit mellis på dagis för en liten stund sen.. Nåja ska strax fixa middag här så det löser sig..
.
Har precis hunnit mig hem och startat en tvätt, men jag måste nog ha den långsamaste maskin i Pite!! Fanskapet tar över timmen på sig och anv jag "snabb" programet blir kläderna knapt blöta.. hmm I lands problem igen?!?!
.
Nee ska fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela