jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

En givande helg...

Publicerad 2011-05-01 21:28:53 i Allmänt

Helt underbart, vi har spenderat hela helgen utomhus, lr ja nästan iaf.. Igår började jag och barnen (dom stora) med ett bio besök, i pite har vi det så bra att småstaden bjuder på bio sista lördagen varke månad.
3 filmer visar dom vi gick ochkollade på Megamind, Neovar helt salig,Tova som ränner påbio titt som tätt var välinte fullt lika salig men nöjd var hon iaf.. Vi lånade även med oss Goldie som fick se sin första biofilm:)
.
Men om vi bort ser från det har vi varit ute, Tobbe och Axel har fällt 2 björkar av 6 så det börjar ta sig ute på gården.
Har även letat fram kameran så nu kan jag kasta upp lite bilder oxå :)
.
.
.
.
Tobbe har även hunnit med å tvätta bilen, sånu blänker det om den ;)
Vad synd och tråkigt att det är jag som kör den ;)
.
.
.
Nej nu ska jag krypa ner under min filt igen och kolla igenom några prison break avsnitt innan det är dax att nanna kudden :)
Pöss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela