jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Då rundar vi av helgen...

Publicerad 2011-05-08 23:21:06 i Allmänt

Fredag
.
Hämtade hem mina stora barn *YEY*
Lördag
.
Tobbe jobbade, barnen var ute och lekte medans jag tog golven inne,inte för att det syntes söndag morgon att jag ens hade rört damsugaren.. *morr*
Men vi hade iaf en mkt trevlig lördag med trädfällning, grillning,cider,skratt,barn, vänner, sol ja ni får väl en helhelt bild :)
Söndag
.
Idag har vi varit ute hela dagen, röjt upp ris från igår, grävt upp en av 4 rabatter, fixat en kryddland (hmm det lät fel) men vi tog iaf en pallkrage fyllde den med jord och planterade rosmarin,persilja,basilika,tomat,chili,citronträdet och gräslök.
Vi gjorde säkert en massa mer men hur kul är det att sitta och rabla upp alla tvättmaskiner man har kört osv..
Så ni får nöja er m det här :D
.
Nee nu ska jag se lite Prison break sen sova..
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela