jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Bläääää

Publicerad 2011-05-11 17:21:36 i Allmänt

Är så fruktansvärt trött idag har haft 3 tunga dagar, bara att stigu upp vid 6 är för mig skit jobbit då jag är så morgon trött, har alltid och kommer nog alltid vara det *tyvärr*
Tobbe har inventering på jobbet så han har bara sett barnen på morgonen vid lämning på dagis den här veckan, det känns rejält att jag har varit själv..
Idag är jag så slut att barnen fick "frukost" till middag, men så länge dom får i sig nå tror jag inte dom lider.
Jag däremot har lite dåligt samvete..
I morgon ska jag göra en RIKTIG middag!
.
Nej nu ska jag ta en pn medans barnen roar sig till en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela