jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

30:e Maj 2011.....

Publicerad 2011-05-30 20:00:00 i Allmänt

En ny vecka..
Jag som har klagat så jävla mkt om att ett jobb är betald frihet osv det jag måste ha försträngt är ju hämtning, lämning, laga mat, bada barn, all tvätt och städ.. Uh jag är helt slut!
Vet inte om det rent av är helgen som har tömt ur mig all energi för så här trött brukar jag aldrig vara av ett 9-10 timmars arb-pas..
Men det är ju bara nu en period i mitt liv det är så här häcktiskt, kommer nog inte alls var lika gott om jobb efter sommaren.. Tyvärr!
.
Undra När och Om man någonsin får sig en fast tjänst..
.
Nåjå ne faan nu ska jag sluta häcka vid datorn å kanske förbereda mitt hem så att pappa hittar allt i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela