jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

2:a natten...

Publicerad 2011-05-04 21:13:05 i Allmänt

Natten som var blev ingen höjdar sömn varken för My´s del eller våran..
Först tog det ca 40min innan damen behagade att somna, sen fick vi springa upp och ner hela kvällen för att damen i fråga kraxade så att hela huset kramlade.
Men vid 1 gav vi u och tog ner henne men hon har skrikigt, gormat, snurrat, smekt mig på kinden osv till och från hela natten fam till 7 tiden.. *suck*
.
Har som komit i från det här m vaken nätter så jag har varit helt slut!
Ska föra över några prison break avsnitt från stationära till den bärbara sen blir det go natt..
.
Blir till å jobba i morgon *YEY*

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2011-05-05 19:38:42

Hej på dej! :) Hur är läget?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela