jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Typiskt..

Publicerad 2011-03-20 12:34:47 i Allmänt

Det är ju som typiskt, när jag väl har tid och lust att lägga in före och efter bilder på det vi har gjort i kåken hittar jag varken åt USB minnet m förebilderna eller kamerna med efterbilderna.. :S
Nåja får väl snoka reda på dom å lägga upp dom i ett senare tillfälle :)
.
Idag lyser solen, riktigt trevlig ska gå ut med lillan en stund efter det hon har sovit färdigt.
.
Sen har vi fått oss en ytterligare familje medlem en kisse som fick flytta in hos oss i fredags, riktigt mysig sak.. men vi har lite namn problem, Han hette Maja när han kom för en kompis dotter hade döpt honnom tidigare.. men hmm det tar emot lite att kalla HAN för Maja ;)
Men namnen som hänger på tapeten är..
*Findus
*Pucko
*Mongo
*Mojje
*Sture
.
Har ni nå andra bra namn får ni gärna lämna en komentar med förslag =))
.
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe & en cigg med mig ut på bron å njuta av solen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela