jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Tjoho everybody...

Publicerad 2011-03-06 15:51:34 i Allmänt

Har gått an som ett djur här hemma, vi har rivit en vägg, tagit upp en öppning mellan hall och vardagsrum.. sen har vi kletat färg över allt, vardags rum gick från gult till vitt,ska upp m en halv stor vägg målning för att få in lite färg men än har vi inte kommit överens rikitg vad vi ska ha, Tobbe vill ha nå stort, fläskigt, knalligt (urk) Medans jag vill ha nå stort men i lite mer diskreta färger som jag inte blir kräkless att se inom en kvart..
Köket har oxå fått känna på min vita målarburk ( inte klar tyvärr där)
Sen i helgen har jag gett mig på Tovas rum, blir vitt i stora rummet m en svart/lila fond tapet och hennes sovalkov blir mörklila.. tror det blir skita snyggt när det blir klart :)
.
.
.
Nu till nå helt annat!
Jag och Tobbe firade 3år 1:a Mars vilket vi helt missade men igår ringde mamma å sa att Mysan kunde få komma å sova där så vi rent av passa på att gå ut å äta bara han och jag ( har aldrig hänt tidigare) Men tyvärr gjrde vi misstaget att äta på Pentryt..
Hur vi kunde missa Challange vette faan men men nästa gång vi får tillfälle att gå ut ska vi dit iaf ;)
.
Nej nu ska jag pimla lite mer kaffe, ta en rök sen ev fin måla det som är kvar i Tovas rum så jag sen i kväll kan sätta upp tapeten.
.
Tjingelling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela