jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Idag har jag faktiskt..

Publicerad 2011-03-30 14:53:58 i Allmänt

Gjort INGETING!!
Och det känns faktiskt riktigt bra, eller ja ingeting är kanske å ta i men förutom hemma måste runt barn och hem så har jag inget gjort,jag har inte ränt runt å gjort ärenden osv.. Jag har bara varit :)
.
Men nu har jag iaf röjt i köket,badrummet,startat en tvätt.. skulle behöva göra mer men varför stressa ihjäl sig? Vem tackar mig när min kropp är helt slut vid 31? Nej faan allt ska göras men jag ska ta ner på tempot,får se om min kropp tycker om mig mer sen :)
.
Ska börja gå hos sjukgymnastiken vilket känns riktigt bra,sen efter den framtida op i komb m träning kanske jag blir en hyfsad vältränad 33åring??
Kanske som hennes?
Får nog ligga i om det ska ske men jag ska iaf försöka :))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela