jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Du som är arbetslös har ju all tid i världen....

Publicerad 2011-03-29 21:13:45 i Allmänt

Du som är arbetslös har ju all tid i världen....
Jahaja vars är all den där tiden ni pratar om?
Än har jag då aldrig haft tid till å ligga på soffan å vila röven..
Min göra lista varje dag är lång, och då gnäller jag inte om dom vanliga sakerna som lämna,hämta,handla,fixa mellis,plocka ur disken,tvätta och fixa middag måsten utan utöver det.. Jag har alltid kan du,skulle du kunna,om du hinner, gör det,glöm inte osv måsten hängandes över axeln.
Och folk säger att jag har såå mkt fritid?!
När ska jag hinna ta en kaffe på stan helt kravlöst utan att behöva få dåligt samvete över att jag har 14 olika kanduglöminte måsten som hänger över min axel som måste fixas före bla bla bla..
.
Jag är så trött på att alltid vara trött, alltid vara irriterad,aldrig ha tiden att sitta ner å spela spel,läsa en bil, bara vara med mina barn!
HUR FAAN GÖR NI ANDRA MAMMOR & PAPPOR??
.
Idag har varit en riktigt stress dag,med många måsten och mkt bråk med barnen..
Har dåligt samvete!
Men jag har inte tiden som behövs..

Kommentarer

Postat av: Mamma Mia

Publicerad 2011-04-01 19:47:58

Lyssna inte på alla som säger en massa skit, lev ditt liv och du gör ett jättebra jobb, om någon anna skulle säga annat, vet jag inte vad jag gör. Du ställer upp för dina syskon och din sambos syster i den mån du hinner, du är en otrolig kvinna, KOM I HÅG DET!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela