jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Midsommar helgen...

Publicerad 2011-06-27 20:57:43 i Allmänt

Det vär säkert flera år sen jag hade så roligt på Kalles som jag hade i Lördags...

Tobbe Blev uppraggad av en man i rosa som ville ta hem honnom och bada badkar med levande ljus hahaha, Han var då så jäkla klåssa att han bara stod och flina..
Skulle vilja se hans min dagen efter om jag hade släppt i väg han :D
.
Själv skickade man "dumma" karlar från bordet med en jävla fart då han klämde ur sig att min bror såg puckad ut.. ha ha det gör han säkert men det är BARA jag som får säga så!!
.
Sen blev jag jagad upp från dans golvet av en kille med sin mobil i högsta hugg, som ropa vänta vänta.. -Jag vill visa dig nå!!
Snabb som jag är så klämde jag ur mig -Hmm har du tänkt visa din snopp så kan du vända dig om å gå.. Och det han gjorde!
.
Midsommar
Hade jag den stora äran att jobba till 23.00, men nog hann jag bli fuller ändå :)
Fia stod å stampa i hallen när jag kom -Du är hemma du är hemma! Helt överlycklig  =) ha ha
.
Nej nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och mysa med My tills hon behagar att somna..
Ha en fortsat trevlig kväll¨
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela