jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Koma tillstånd..

Publicerad 2011-06-16 19:29:25 i Allmänt

Jag är helt slut, jag och My åkte direkt efter dagis ner till Moffa Christer..
Där kröp jag rätt fort upp i soffan och somnade, Cassandra,Challe, Jocke tog snällt hand om My medans jag sov, men kan inte påstå att det var nån vidare kvalitet i den sömnen..
Jag vaknade 1400 gånger, My kom och klättrade lite på mig, lämna tillbaka mobilen osv.. nåja lite piggare blev jag isf..
Men tror inte jag kommer hålla upp ögonen speciellt länge i kväll..
Ska infinna mig på Onyxen kl 07.00 i morgon, men det känna bara roligt, Onyxen är ett bra ställe att jobba på :)
.
Tror jag ska försöka släpa mig till parken i helgen så ungarna får leka av sig några timmar :)
.
Nåja nu tror jag faktiskt jag ska gå och hämta mig en koppkaffe så jag kan hålla mig vaken och social med min bror och sambo en liten stund till..
.
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela