jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Hur man dödar en regnig och trist Måndag..

Publicerad 2011-06-20 16:20:48 i Allmänt

Idag tjatade jag till mig att vi skulle åka till storheden, inte för att jag tycker det finns så jäkla mkt roligare saker där numera än i Pite men det är rätt roligt att få fara nån annanstans än dom vanliga affärerna man strosar i varje gång man får ett shopping il ;)
.
Det enda jag var ute efter var en randig softshell jacka åt Neo, hittade dom på Ica Maxi Happaranda när jag var dit förra veckan? Men självklart fanns dom inte i Lule :S
.
Som sista anhallt stannade vi till hos Tobbes mormor på en kaffe.. Neo var helt lyrisk tänk det finns människor som BER en fika mer och inte som mamma -Nej Neo det är bra nu! ;) ha ha
.
Nu sitter jag och funderar VAD jag ska hitta på till middag men jag får nog åka i väg på affären och inhandla lite, är sugen på sill,potatis,ägg och tunnbröd men vad faan skulle man ha stoppad ner i lunchlådorna till i morgon då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela