jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Helgen i korthet..

Publicerad 2011-06-13 22:40:28 i Allmänt

Fredag, var det skolavlutning för stora tjejen ( har nog nämnt det tidigare)
Kyrkan var överfull och luften stod helt stilla, och som vanligt kan jag väl inte påstå att jag riktigt uppskattade det faktum att jag befann mig inuti en kyrka.. ( lillebror har förklarat sen länge att jag smälter om jag går innanför kyrkans murar *S*)
Sen åkte jag och alla barnen till "den andra" pappan aka Tova och Neos pappa Ante, där käka dom glass och My var och inspekterade Tovas rum :)
Resteande dag spenderade jag och My ute på gården..
..
Lördag.. Hett hett hett...
Vi vaknade av mamma 10.30, My hade vaknat tidigare på morgonen men hade somnat om efter lite vatten intag och avtag av nattblöja..
Jag var iof redan vaken men inte mer än nyss uppstigen..
My beteede sig lustigt redan från morgonen, men det var inte så konstigt lilltjejjen min hade 40graders feber i 30graders värmebölja..
Så vi var fruktat oekonomiska vi körde luftvärme pumpen på kylning och så körde vi golv fläkten på max bara för att få ner tempen i tv-rummet..
Men när hon slutade äta glass,vägrade dricka blev det akuten en vända för oss i den här värmen litar jag inte på mina mamma erfarenheter...
..
Söndag var det äntligen lite svalare ute så jag passade på att dra ett städ genom kåken, men det tragiska är ju att man måste göra samma sak vaje dag in och dag ut för att underhålla ordningen i hemmet..
..
Måndag Intro på sommar vicket, lillan har feber än....
..
Nu däremot håller min trötthet helt på att ta över orden börjar bli svårare och svårare att formulera i nått iaf något så när sammanhängande inlägg så jag ska kanske sätta P här och försöka i morgon igen :)
Lillan för ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela