jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Brist på inlägg....

Publicerad 2011-06-09 22:22:29 i Allmänt

Vilken under värme vi har fått oss!
Har spenderat all ledig tid utomhus, petat lite i rabatterna och tja nja bara varit ute med barnen, hoppat lite studsmatta :)
Idag blev det 11timmars jobb men vad gör det när man får betalt för att följa med på IKEA ;)
.
Igår kväll när jag och Tobbe skulle gå ut och kvälls röka - Frågar T mig när jag precis har kommit mig ut på bron om jag har missat det här?
Nyfiken som man född är gick jag in i farstun igen för å kolla vad han riktigt menade...
Kattfaan har nypit en fågel som hon har släpat in dit å ätit där, fyfaan vad äckligt! Det fick Tobbe plocka bort!!
.
I morgon är det skolavslutning för stora damen, gisses hon går ju tusan ut 3:an i morgon, uh känner mig nästan lite sentimental *S*
Det är nu jag ska börja berätta för er hur det känns som det var igår hon föddes och bla bla men nej jag ska faktiskt bespara er det den här gången ;)
.
Nej nu är det natten... Mycke ska göras i morgon före 9 på morgonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela