jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

AMS

Publicerad 2011-06-14 12:53:37 i Allmänt

Har spenderat halva morgonen på ams det kändes iaf så, det tog egentligen bara 30min men att sitta där är som å stå i kö på Apoteket, det händer ingeting..
Den stackars kille som jag fick träffa fick inte göra mkt inte fick han skriva ur mig från ams och inte fick han pausa min A-kassa heller :)
Är bara en massa jävla tjaffs till hösten för mig om han gör så :D
.
Sen åkte jag hem och hämta upp Tobbe och My för att åka å snoka lite tapeter till sovrummet, blev grå/lila nyans ist för LILA som jag egntligen ville ha men men det blir nog jätte bra bara det kommer upp på väggarna..
.
~~
Ska snart i väg för å få min kvälls intro, mkt att lära och att koma ihåg.
Men det känns helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela