jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Åh åh vad det är skönt att vara naken.....

Publicerad 2011-06-17 19:31:50 i Allmänt

Hi hi jag suger verkligen på det här med rubriker ;)

Ironiskt, när jag går på mitt schema till veckan har Tobbe inlett sin första lediga period.. Tur jag jobbar som jag gör och har ändå rätt många lediga dagar :)
Sen jobbar både han och jag 100% hela juli,vi kommer inte ses speciellt mycket alls utan mest mötas när vi ska gå och sova, Augusti jobbar jag även natt så då ses vi inte ens på natten :(
Men ärligt så känns det riktigt skönt att få komma tillbaka ut i arbets livet efter så lång tid som arbetslös och mammaledighet osv...
Idag har jag äntligen fått hem mina stora barn men jag ska bara ha dom över helgen och några dagar in på nästa vecka sen ska Ante snotta tillbaka dom, Han den stackarn måste ju iväg till Italien för att skicka iväg flygplan för bevakning över osäkerheterna i Libien..
Så det blev bara för han att ställa in alla semester plener och packa..
Fast ärligt så tror jag barnen kommer att lida mer än vad han kommer att göra iaf Neo, han är en pappa pojke ända ut i finger spetsen..
Nej nu ska jag sluta sitta här å nöta soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela