jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Äta,sova,jobba..

Publicerad 2011-07-04 14:05:17 i Allmänt

Vad det är tråkigt att vara vuxen!
Sitter och tittar på mina barn som leker, vad kravlöst livet är när man är liten ( om man bortser från att man ibl måste städa sitt rum)
Men nu under sommaren har dom inga tider att passa, inga tidiga mornar osv... Underbart!
.
Själv ska man strax i väg för ett kvälls pass, trött som faan är jag!
Jobbade 15,25h igår vilket känns idag.. Och tråkigt var det oxå inte jobbet utan att barnen sov när jag for och dom sov när jag kom hem.. :(
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela