jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Söndag söndag...

Publicerad 2011-01-02 23:04:08 i Allmänt

I dag har vi haft Pappa med sambo och lillebror på middag.
Smördegsinbakad fläskfilé fylld med fetaost,oliver,soltorkade tomater och salami till det blev det klyft pot.. Gott gott
Lillan har helt vänt på dygnet hon sitter i soffan än å verkar inte ha den minsta tanke på att gå å nanna kudde i sin säng.. hmm Om jag ska vara helt ärlig hade jag väl inga större planer lr tankar på att behöva dela säng m henne riktigt hela natten..
Nej nu ska jag släppa datorn å byta av Tobbe..
Btw..
44 dagar kvar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela