jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Pissdag/Tisdag

Publicerad 2011-01-18 13:58:40 i Allmänt

Att ha egentid å vara ego ibl är faktiskt helt legalt!
Men att alltid kräva egentid utan att se att den man bor med kanske behöver få komma i från hem och barn helt kravlöst är tydligen nå helt annat..
Jag är så fruktansvärt less allt just nu INGET känns roligt lr inspirerade..
Jag älskar mina barn och jag tycker om att stå vid spisen men när det bara tas för givet att jag SKA börjar min humör tryta kraftigt och idag är väl en sån där dag då saker exploderar i skallen på mig.
Och att inte bli tagen på allvar ja det känns ju jätte bra.. skulle kunna strypa nån idag.
Men men jag kommer att lugna ner mig tar en till kopp kaffe och sen går livet vidare,tycker det bara är så tråkigt att man blir tagen förgivet som om jag vore en del av inredningen här hemma nått som alltid ska finnas här.
Jag har inget stort behov av att vara själv men ibland behöver även inredningen/mamman få ladda sina batterier.
Ni som känner mig ser kanske ett mönster...
Men nu ska jag sluta klaga å "beklaga" mig *S* över min klumpiga dotter ;)
Hämtade minitrollet på dagis vid halv 11-11 och vi hann nog inte mer än hem så druttar hon å får ett fint blåmärke på kinden.
Sen efter middagsvilan så går hon å tuggar på en flastflaska hon hittade i hallen å på nått sätt lyckas hon skära sig i munnen så det bara flödar blod.. hela nyllet på henna å min tröja.. så det var bara försöka få trollet att vilja ha en kall blöt klutt i munnen *S* Det var faktiskt en liten utmaning..
Men nu mår sabba sabba bara bra, står på golvet å dansar till JoJo´s cirkus :)
Ha en fortsatt bra dag
Kram
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela