jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Onsdag/ en mkt bättre dag..

Publicerad 2011-01-19 10:56:11 i Allmänt

Jag tog mig i väg på en kaffe igår var väl borta drygt 2-3 timmar å det var verkligen behövligt, var riktigt trevlig att komma hemfast sambon var lite små grinig för att My hade haft ett par skit timmar då hon hade roat sig å pappa med att bara skrika..
Men sånt går fort att fixa, bara fylla på förrådet så att blodsockret på henne blir normalt :)
Sen gjorde vi en pastasallad till middag.. gott gott
.
Idag har vi inte hunnit göra så mkt än, My sov till 9.20 lr jag vaknade då.. Hon hade nog lätt kunnat grisa på en timme till *S*
Men nu springer hon omkring å sjunger å leker.. lr ja hmm kastar ut sina saker över hela tv-rummet är väl eg rätt ord.
.
Nej om man skulle ta å göra sig en panna kaffe så man inte får kaffe huvuvärken..
.
Pöss å kram på er..
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela