jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

45

Publicerad 2011-01-01 19:29:11 i Allmänt

Dagar kvar tills vi får flytta in i vårat hus :)
Sen ska jag tillbringa varje ledig minut med att riva tapeter, spackla,måla, tapetsera.. ska bli så nice :)
Det första vi ska göra är att Knacka ner en vägg, öppna upp en öppning mellan hall och tv-rum. Mura in en kamin osv.. har hur mycke ideér hur allt ska se ut men frågan om det blir som jag har tänkt mig i slutändan?
Nåja den som lever får ju se ;)
.
Å ja just de ja!
Gott Nytt år på er alla.
Hade ni en trevlig kväll igår?
Vi hade de hur bra som helst åt gott umgicks m familj och vänner..
Kan det bli bättre än så?
.
Nu låter det som går kvällen gör sig påmind,My är helt knäckt.
Inget är bra,vid minsta motgång ylar hon värre än om hade slagit sig..
Ska krama henne lite nu å ta på henne PJ innan hon ska nanna kudden..
.
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela